Terug in Geneve - Reisverslag uit Genève, Zwitserland van Edith Veldhuizen - WaarBenJij.nu Terug in Geneve - Reisverslag uit Genève, Zwitserland van Edith Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Terug in Geneve

Door: Edith

Blijf op de hoogte en volg Edith

15 Juni 2008 | Zwitserland, Genève

Hoi lieve luitjes,

Dank voor jullie berichtjes!
Ja Rene, zodra het een beetje mooi weer is (in ieder geval geen regen) gaan we zeker naar Mondo Verde zaterdag.

Jilles: ik kan me voorstellen dat je lekker nog aan het nagenieten bent van de overwinning van Nederland. Nu maar hopen dat ze het in de halve finale ook gaan halen. Maar we blijven optimistisch, toch?

Renee: Het viel qua prijzen enorm mee hoor. Er waren wel hele dure restaurants, maar ook met normale prijzen. We hebben hier in ieder geval heerlijke vis en pasta gegeten.

Toen we vanochtend opstonden, bleek de lucht helemaal dicht getrokken te zijn, en terwijl we zaten te ontbijten in het hotel begon het verschrikkelijk te plenzen. Het zag er niet naar uit dat het vandaag beter zou worden, dus had het geen enkele zin om met de kabelbaan de berg op te gaan, want je zag de berg aan de overkant van het Meer al niet eens meer. Het was ook geen weer om het mooie park daar dichtbij te gaan bekijken, dus we besloten om maar rustig terug te rijden naar Geneve.
In de Simplon-Pas aangekomen was het heel mistig en kregen we zelfs nog een kleine sneeuwbui (en dat midden in juni !) We stopten daar even om koffie te drinken en reden toen verder. In Zwitserland aangekomen hebben we gezellig gelunched in een Country-restaurant: chili con carne met gebakken aardappelen, geserveerd in een bloempot! Lachen!!! Ik zal zodra ik thuis ben een foto daarvan hier bij dit bericht plaatsen. Maar het was wel heel lekker. Ongeveer half 5 kwamen we in Geneve aan, waar we alle foto's (215 !) op de computer van Han hebben gezet en hebben bewonderd. Ze zijn heel mooi geworden en geven goed weer wat wij allemaal hebben gedaan en hoe leuk we het hebben gehad.
Dadelijk mijn koffer uitpakken. Vanavond lekker een beetje luieren hier en morgenmiddag om 14.00 uur vertrekt mijn vliegtuig weer naar Nederland.
Hartstikke leuk dat jullie zo hebben meegeleefd en dank voor jullie berichtjes. Zodra ik morgen thuis ben zal ik wat leuke foto's hier plaatsen en het jullie laten weten.

Heel veel lieve groetjes,

Edith

P.s.: Werner, ik heb jouw groetjes aan Han gedaan en je moet de hartelijke groetjes terug hebben.

• 15 Juni 2008 - 16:08

Renée:

Ben nieuwsgierig naar de foto's. Vooral van de bloempot !
    Tot gauw horens via het gewone kanaal.

• 15 Juni 2008 - 19:41

Thessy:

eet smakelijk en tot gauw