Nog één nachtje slapen voor Stresa - Reisverslag uit , van Edith Veldhuizen - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen voor Stresa - Reisverslag uit , van Edith Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen voor Stresa

Door: Edith

Blijf op de hoogte en volg Edith

12 Juni 2008 | ,

Zo, de koffer is gepakt, aktielijst afgewerkt van de laatste dingen die ik nog moest doen, briefjes voor Edzard neergelegd waar hij aan moet denken. Hij logeert dit weekend in mijn huis in verband met de katten. Morgenochtend om 7 uur kom ik aan op Schiphol, om 08.25 uur vertrekt mijn vliegtuig naar Geneve, waar ik om 10 uur aan kom. Dan snel in de taxi naar het Kempinski hotel waar het feest is van de graduation van de high school van Kaetlin. Als dat is afgelopen stappen Han en ik in de auto naar Stresa (Lago Maggiore). Ik heb er echt heel veel zin in. Gisteren schenen daar echter helaas ook regenbuien te hangen. Hopen maar dat het komend weekend daar wel mooi weer is. Ik vind dat wij dat wel hebben verdiend na ons harde werken de laatste tijd. Ik ben zo benieuwd naar Stresa. Schijnt heel erg mooi te zijn. Ik heb nog geen idee of ik vanaf daar kan internetten, maar met een beetje geluk is er in het hotel een computer, dus dan laat ik jullie weten hoe wij het hebben.
Dus misschien tot morgen vanuit Stresa, en als dat niet gaat lukken, dan waarschijnlijk wel overmorgen.

• 12 Juni 2008 - 22:35

Jilles:

Ha Edith,

Heel goede reis, voorspoedige vlucht en veel plezier in Zwitserland en Italië! Mooie foto's maken hoor!
    Liefs,
    Jilles

• 13 Juni 2008 - 10:49

Renée:

Geniet lekker.

• 14 Juni 2008 - 07:49

Thessy:

Hallo Edith,
    je maakt me jaloers en doe de groeten aan Han.
    En volgende heer onweer maar bijzonder aangenaam weer gewens.
    Liefs Thess