Nog één nachtje slapen voor Stresa - Reisverslag uit , van Edith Veldhuizen - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen voor Stresa - Reisverslag uit , van Edith Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen voor Stresa

Door: Edith

Blijf op de hoogte en volg Edith

12 Juni 2008 | ,

Zo, de koffer is gepakt, aktielijst afgewerkt van de laatste dingen die ik nog moest doen, briefjes voor Edzard neergelegd waar hij aan moet denken. Hij logeert dit weekend in mijn huis in verband met de katten. Morgenochtend om 7 uur kom ik aan op Schiphol, om 08.25 uur vertrekt mijn vliegtuig naar Geneve, waar ik om 10 uur aan kom. Dan snel in de taxi naar het Kempinski hotel waar het feest is van de graduation van de high school van Kaetlin. Als dat is afgelopen stappen Han en ik in de auto naar Stresa (Lago Maggiore). Ik heb er echt heel veel zin in. Gisteren schenen daar echter helaas ook regenbuien te hangen. Hopen maar dat het komend weekend daar wel mooi weer is. Ik vind dat wij dat wel hebben verdiend na ons harde werken de laatste tijd. Ik ben zo benieuwd naar Stresa. Schijnt heel erg mooi te zijn. Ik heb nog geen idee of ik vanaf daar kan internetten, maar met een beetje geluk is er in het hotel een computer, dus dan laat ik jullie weten hoe wij het hebben.
Dus misschien tot morgen vanuit Stresa, en als dat niet gaat lukken, dan waarschijnlijk wel overmorgen.

  • 12 Juni 2008 - 22:35

    Jilles:

    Ha Edith,

    Heel goede reis, voorspoedige vlucht en veel plezier in Zwitserland en Italië! Mooie foto's maken hoor!
    Liefs,
    Jilles

  • 13 Juni 2008 - 10:49

    Renée:

    Geniet lekker.

  • 14 Juni 2008 - 07:49

    Thessy:

    Hallo Edith,
    je maakt me jaloers en doe de groeten aan Han.
    En volgende heer onweer maar bijzonder aangenaam weer gewens.
    Liefs Thess

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Edith

Actief sinds 19 Maart 2008
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 68069

Voorgaande reizen:

08 September 2011 - 12 September 2011

Geneve + Graubunden (Chur)

07 Juli 2010 - 11 Juli 2010

Spanje: Madrid

06 April 2010 - 20 April 2010

Thailand: Het Gouden Zuiden

09 September 2009 - 13 September 2009

Italie: Lago di Garda, Venetie, Verona

26 Juni 2009 - 28 Juni 2009

Spanje: Madrid

05 Januari 2009 - 28 Januari 2009

Nieuw Zeeland

13 Juni 2008 - 16 Juni 2008

Italie, Lago Maggiore

Landen bezocht: